Galeri Bukti Kejayaan

Galeri Bukti Kejayaan
Bukan Janji Tapi Dah Terbukti

Tuesday 26 July 2016

BISNES MESIN TOP-UP RELOAD DAN BAYAR BIL UTILITI


Bercakap tentang 'mesin top-up reload dan bayar bil utiliti persendirian', ia sebenarnya menawarkan sejenis teknologi online untuk memudahkan tugas bayar bil dan reload top-up tanpa keluar rumah.

Ia sejenis perisian online MyMi1 yang perlu didaftarkan dan dipasang pada handfon mudah alih anda sendiri (handfon pintar) untuk memudahkan urusniaga pembayaran bil dan reload pre-paid / post paid top-pup dimana saja bila-bila masa.

Dengan kata lain, mesin top-up reload dan pembayar bil utiliti adalah peranti yang menggunakan handfon anda sendiri ! Untuk membolehkan urusniaga tersebut dilakukan, anda perlu beli top-up kredit secara PUKAL dari MyMi1.


Beli secara PUKAL bermaksud anda membeli nilai kredit top-up pada harga yang jauh lebih murah dari harga pasaran di 7-eleven, kedai top-up fizikal di tepi-tepi jalan atau kiosk top-up di pusat beli-belah.
MyMi1 pula akan memberikan rebate tambahan urusniaga sehingga antara 51% hingga 201% .



Kenapa pula saya sanggup berjanji untuk TOLONG BAYARKAN SEPARUH dari bil utiliti dan reload top-up anda sebelum ini ? Bunyi macam kerja gila kan ? Jom lihat jadual perbandingan dibawah:



Lihat pula bukti transaksi dibawah:

BISNES MESIN TOP-UP RELOAD & BAYAR BIL MYMi1
Perniagaan utama MyMi1 adalah perniagaan prabayar dengan menyediakan perkhidmatan platform online dan sebagai penyedia perkhidmatan pembayaran bil utiliti kepada ahli. Perniagaan telekomunikasi hari ini menjana transaksi berbillion ringgit.

Membeli teknologi mesin reload ini adalah membeli sebuah teknologi pintar dengan aplikasi canggih on-line. Gambar di bawah ini menunjukkan bagaimana interface mesin reload top-up dan bayar bil yang akan muncul di handfon pintar anda.




No comments:

Post a Comment